CaseMarketing viert 10-Jarig jubileum met klanten en partners.
Op 21 september heeft CaseMarketing een belangrijke mijlpaal bereikt: het bedrijf vierde haar 10-jarig jubileum in stijl met een speciaal evenement voor klanten en partners.
Boven-Leeuwen, 11 oktober 2023: De aftrap van het jubileumfeest werd door oprichter Suzan van Heck zelf verzorgd, ze gaf een boeiende presentatie waarin ze haar ondernemersreis van de afgelopen 10 jaar deelde en waar ze nu staat. Hierin vertelde ze met trots de oorsprong van de naam CaseMarketing. Leuk weetje, die is afgeleid van de namen van haar twee zoons, Cas en Sem.
Na de presentatie werd het interessante middagprogramma ingevuld door Idelma del Mar met een talk over het belang van de inzet van videocontent voor je online kanalen. En daarna sloot Aramik Garabidian de middag af met een energieke netwerk challenge.
Er werd samen geproost en heerlijk gegeten en genoten op de prachtige locatie Paviljoen het Buitenhuis in Ewijk en iedereen kijkt terug op een inspirerende dag. Suzan is trots op al haar samenwerkingen en is samen met collega Evi enthousiast over de toekomst van CaseMarketing. Op naar de volgende 10!
Over CaseMarketing
CaseMarketing is een online marketingbureau gespecialiseerd in Google Ads. Met de juiste inzet van Google Ads kunnen opdrachtgevers van CaseMarketing rekenen op meer leads, meer klanten en een verhoging in omzet.
Casemarketing
Molenstraat 31 A
6657 BT Boven-Leeuwen
info@casemarketing.nl – 0487 727 727
Kreston Van Herwijnen zet een nieuwe stap en lanceert Business Consultancy
Ondernemen is uitdagender dan ooit. Succesvol ondernemerschap vraagt om het op tijd doorvoeren van veranderingen binnen de organisatie. Op het moment dat je merkt dat veranderingen noodzakelijk zijn, ben je tegenwoordig al te laat. Het helpt om tijdig stil te staan bij noodzakelijke innovaties, duurzame verbeteringen of verdere professionaliseringen.
Ons doorgewinterde adviesteam werkt graag intensief met jou, als ondernemer, samen in het transformeren en optimaliseren van jouw organisatie. Wij nemen werk uit handen, ontzorgen en helpen bij het inrichten van duurzaam ondernemerschap. Samen creëren we een positieve impact die er op lange termijn écht toe doet. Wij als Kreston Van Herwijnen hebben al jaren als doel blijvende veranderingen in de regio te realiseren. Hierin zetten we nu een volgende stap door de dienst Business Consultancy aan te bieden.
Benieuwd wat wij voor jouw bedrijf kunnen
betekenen? Bel dan Marco van Ackooij
(06 – 233 68 757).
Bogerd behaalt trede 3 op de PSO-prestatieladder!
Onlangs hebben wij Trede 3 bereikt op de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO) en daar zijn wij trots op! De Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO) is een wetenschappelijk onderbouwd kwaliteitskeurmerk van TNO. Het is een instrument dat inzicht geeft in de mate waarin organisaties meer dan gemiddeld sociaal ondernemen, gericht op de arbeidsparticipatie van kwetsbare groepen op de arbeidsmarkt.
Uit de onafhankelijke toetsing door een certificerende instelling blijkt dat Bogerd op een kwalitatief goede wijze werkgelegenheid biedt aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Hiermee behoort Bogerd tot de top 10% van werkgevers in Nederland die beschikt over een inclusieve werkvloer en zijn zij de eerste in de regio Maas en Waal met dit prachtige keurmerk!
“Met het certificaat kunnen we als sociaal bedrijf een belangrijke rol blijven spelen in het realiseren van kansen voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.” Niels Gijsbers
Jurato Incasso, de incassospecialist
De specialisten van Jurato Incasso weten wat jou als ondernemer drijft en hoe belangrijk het is dat facturen snel betaald worden. Ons team van professionele incassospecialisten, juristen en advocaten zorgt ervoor dat gemiddeld 94% van de openstaande facturen binnen 45 dagen wordt betaald.
Een van de buitengerechtelijke incassoservices van Jurato Incasso is de no cure, no pay dienstverlening. Dat wil zeggen dat jij niets betaalt, als wij geen betaling kunnen innen van jouw debiteur. Jouw voordeel:
Legal Incasso
Met onze legal incasso ben je verzekerd van de beste aanpak bij complexe of grote vorderingen. Samen met jouw persoonlijke incassospecialist, jurist of advocaat bespreek je de gewenste aanpak. Zeker wanneer er veel op het spel staat, is een adequate aanpak van belang. Jouw voordeel:
Incassoservices
Wanneer er meer nodig is dan alleen een incassotraject, dan ondersteunen we je met:
- Inzetbaar voor complexe incassozaken
- Daadkrachtig team van incassospecialisten, juristen en advocaten
- Optimalisatie van je creditmanagement
- 100%van het ondernemerschap centraal
Ons team
il je advies, sparren of jouw openstaande facturen bespreken? Neem contact op en wij helpen je verder! Stuur je bericht naar incasso@jurato.nl of bel 0318 – 823 434.
Kennismaken met ons team?
www.juratoincasso.nl
Op onze website dien je overigens binnen 5 minuten je openstaande vordering in!
Ook download je op onze website gratis de laatste aanmaning.
7 simpele manieren voor het opbouwen van sterke B2B-klantrelaties
In een zakelijke wereld die steeds concurrerender wordt, is het opbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties cruciaal voor het succes van elk bedrijf
Het verbeteren van klantrelaties en klanttevredenheid zou daarom topprioriteit moeten krijgen in elk bedrijf. We bespreken zeven manieren om dit te bereiken. Je herkent ze ongetwijfeld of hebt ze wellicht al eens eerder gelezen, maar pas je ze ook dagelijks toe? Bewustwording zit hem in de herhaling!
- Luister actief naar de behoefte van je klanten
- Personaliseer
- Train je salesteam in klantgerichtheid
- Geef uitstekende service aan je klanten
- Bouw vertrouwen op
- Geef erkenning aan je klanten
- Innoveer en ontwikkel continu
Kortom, het werken aan het verbeteren van klantrelaties en klanttevredenheid is een doorlopend proces dat tijd en toewijding vergt. Maar deze investering betaalt zich terug in loyale klanten, positieve mond-tot-mondreclame en uiteindelijk in groeiende omzet.
Ben je nieuwsgierig geworden wat BusinessBuilding voor jou en je team kan betekenen, neem dan contact op met Mark van Baal.
Hij is te bereiken via 06-29544477 of mbaal@businessbuilding.nl
Afscheid Eric Allard
Eric blijft uiteraard BCMW lid, maar tijdens de ALV in oktober hebben we van hem als betrokken bestuurslid afscheid genomen. Zoals hij aangaf; ´Het is tijd om plaats te maken voor weer nieuwe inzichten, maar ik zal de gezelligheid binnen het bestuur gaan missen.”
Nieuw lid BCMW: Kevin Meeuwisse van CLARQ!
Afgelopen maand hebben we Kevin Meeuwisse van Clarq mogen begroeten als nieuw lid.
Kevin . Clarq bouwt merken, die onvergetelijk zijn. Meer informatie vind je op www.clarq.nl